«Каблучки по асфальту стучат, на дорогу ребята глядят….»
Саме так можна перефразувати текст відомої пісні 60-х. Бо тротуари і проїзна частина більшості доріг міста деформувані настільки, що в пору зважати не на жіночі каблучки, а на те, як би не потрапити до ями. Саме так можна перефразувати текст відомої пісні 60-х. Бо тротуари і проїзна частина більшості доріг міста деформувані настільки, що в пору зважати не на жіночі каблучки, а на те, як би не потрапити до ями.
А з якої ж вулиці розпочати ремонт ? Ось таке запитання постало вже перед депутатами, коли під час засідань постійних комісій вони вирішили обговорити графік ремонту і джерела фінансування цієї важливої справи. Відповідь напрошувалася одна: звісно, із Соборної. Вже зараз баюри, заповнені водою, не дають тут можливості їхати безаварійно.
Але щоб краще розібратися в проблемі, повернемося до історії. Вірніше, з’ясуємо: скільки коштів виділялося на ремонт доріг за останні роки. Так от: у 2008 році для цих потреб використали 1млн. 700 грн., із них – 900 тис. грн. міська рада виділили з місцевого бюджету за рахунок перевиконання. У 2009-му ця сума вже зменшилася до 998 тис. грн. Із них - 368 тис. грн. місто отримало як субвенцію з обласного бюджету.
На сьогодні міська скарбничка має всього 85 тис. грн. Це кошти платників податку за використання автотранспорту. Зрозуміло, така сума не може врятувати становище. Тому на останньому засіданні бюджетної комісії постало питання, яке виникало ще 10 років тому. У 2000-му робилися спроби з’ясувати кількість платників податку з використання автотранспорту. Тоді вони виявилися невдалими, оскільки ні МРЕО ДАІ, ні податкова інспекція не змогли надати об’єктивної інформації. Каменем спотикання стало різке розходження між чисельністю власників автотранспорту по категоріях і з тією сумою, яка формувалася у бюджеті. Тож цього року депутати вирішили з’ясувати це остаточно.
Слід сказати, що ситуацію з ремонтом ускладнює відсутність державного, обласного і міського бюджетів. А в кінці березня вже планується провести тендер на участь шляхових організацій в поточному та капітальному ремонті доріг. Зараз зрозуміло, однією з умов тендерного комітету буде одна вимога - розпочати планові роботи у борг . Бо реальних коштів все таки немає.
Ребята знаем мы ваши тендеры когда в армии по тендерам закупается отстойная колбаса по 67 грн за кило. Тендеры это схема по выкачиванию денег из государства своими фирмами!!!Обидно